مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-20سياسي

پلمب 3 خانه مسافر غیرمجاز در بانه 


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از پلمب 3 واحد خانه مسافر متخلف و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خبر داد: پلمب 3 خانه مسافر غیرمجاز در بانه  ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از پلمب 3 واحد خانه مسافر متخلف و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سعداله رحیمی خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حفظ امنیت و سلامت گردشگران ورودی به این شهرستان پس از شناسایی 3 خانه مسافر متخلف و غیرمجاز با حکم مقام قضایی این واحدها پلمب شد.

او افزود: با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی علاوه بر پلمب واحدهای غیرمجاز به مالکین برخی از خانه مسافرهای غیرمجاز دیگر نیز تذکر لازم مبنی بر عدم فعالیت، پذیرش و اسکان غیرقانونی مسافر داده شد.

رحیمی خواه عنوان کرد: از آنجایی که فعالیت خانه مسافر در این شهرستان کاملا غیرقانونی بوده و قبلا بارها در خصوص عدم فعالیت این واحدهای غیر مجاز تذکراتی کتبی و شفاهی داده شده بود، گاها مشاهده می شود که هنوز عده ایی اقدام به پذیرش مسافر و مهمان می نمایند بر همین اساس این اداره بنا به وظیفه و رسالت اداری اقدام به طرح شکایت کرده و با استناد به حکم مقامات قضایی وارد عمل شد و با جدیت تمام با واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 خانه مسافر غیرمجاز در بانه 

پلمب 3 خانه مسافر غیرمجاز در بانه